وبلاگ تخصصی تیم ایرانادکور

ساخت وبلاگ
بهترین دکوراسیون داخلی در شیراز را از ما در ایرانادکور بخواهید.
دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. افراد یک خانه باید همیشه در منزل خود احساس صمیمیت و آرامش داشته باشند. بخش زیادی از تحقق این امر به وسیله دکوراسیون منزل صورت می‌گیرد.

دکوراسیون داخلی منزل هر شخص در نگاه و دید اول در اصل معرف علایق، شخصیت و میزان اهمیت شخص به دکور منزل خود می‌باشد. این عوامل می‌تواند در میزان آرامش و صمیمیت افراد در هنگامی که در خانه حضور دارند همواره بسیار موثر و تاثیرگذار باشد. بنابراین باید همواره تلاش کرد تا بهترین دکوراسیون منزل را داشت. فرقی نمی‌کند شما در چه شهری زندگی می‌کنید، قطعاً با رعایت اصول و احترام به سنت‌های دیرینه می‌توان بهترین دکوراسیون منزل را طراحی و اجرا کرد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش می‌کند تا برترین‌ها را برای شما عزیزان رقم بزند.

 

بهترین دکوراسیون داخلی در شیراز را از ما در ایرانادکور بخواهید.

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 21

 

طراحی و اجرای بهترین دکوراسیون منزل

در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل باید به نکات بسیار زیادی توجه نشان داد. توجه به همین نکات و رعایت کردن آن‌ها باعث می‌شود تا در نهایت شما فضایی خاص و منحصر به فرد در منزل خود داشته باشید. نورپردازی یکی از عواملی است که در دکوراسیون داخلی منزل بسیار تاثیرگذار است و اگر فضای منزل شما دارای متراژ کمی می‌باشد، باید از نورپردازی صحیح و اصولی استفاده کنید تا فضای منزل کوچک و دلگیر به نظر نیاید. در راستای همین امر تلاش کنید تا با استفاده از پرده‌های ضخیم و زیاد جلوی ورود نور به خانه را نگیرید و همواره تلاش کنید تا از پرده‌های نازک و بلند استفاده کنید که باعث می‌شود تا سقف منزل شما نیز بلندتر به نظر برسد.

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 20

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 19

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 18

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز17

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 16

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 15

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 14

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 13

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 12

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 11

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 10

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 9

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 8

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 7

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 6

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 4

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 3

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 2

 

بهترین دکوراسیون منزل در شیراز 1

 

بهترین دکوراسیون داخلی در شیراز را از ما در ایرانادکور بخواهید.

از نکات مهم دیگری که باید همواره در نظر داشته باشید این است که سایز فرش منزل خود را با دقت انتخاب کنید. فرش‌های بیش از حد بزرگ برای سالن پذیرایی و حتی اتاق‌ها و یا فرش‌های بیش از اندازه کوچک می‌تواند دکور منزل شما را به هم بریزد یا شما را از هدف اصلی در طراحی داخلی منزل دور کند. فرش نباید کل سالن را بپوشاند و نباید هم زیاد کوچک باشد. همچنین عامل مهم و تاثیرگذار دیگر در هنگام طراحی بهترین دکوراسیون منزل در اصل نحوه چیدمان مبلمان است. مبلمان باید به حالتی صمیمانه و دوستانه در فضا قرار بگیرند. در ادامه مشاهده این گالری تصویری زیبا و مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedدکوراسیون منزل با گیاهان آپارتمانی

enlightenedدکوراسیون منزل با مبل چستر

enlightenedبهترین طراحی دکوراسیون داخلی منزل 

 

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون منزل در شیراز و جنوب کشور با استفاده از ایده‌های خاص و منحصر به فرد همواره تلاش می‌کند تا خدماتی شیک و متفاوت را به شما همراهان گرامی ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

وبلاگ تخصصی تیم ایرانادکور...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی تیم ایرانادکور دنبال می کنید

برچسب : دکواسیون داخلی در شیراز , دکوراسیون آشپزخانه شیراز , اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز , بهترین دکوراسیون شیراز , نویسنده : تیم تحریریه ایرانادکور iranadecor بازدید : 185 تاريخ : جمعه 17 ارديبهشت 1400 ساعت: 6:09

اجرای کناف در شیراز را به ما در ایرانادکور بسپارید .

سالن‌های پذیرایی در منازل امروزه بیشتر به طرح مربع یا مستطیلی طراحی و اجرا می‌شوند. به همین دلیل طرح کناف سقف پذیرایی مستطیلی یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار به حساب می‌آید.

کناف سالن پذیرایی یکی از روش‌های کاربردی و جذاب برای زیباسازی فضای سالن پذیرایی است که امروزه تقریباً در تمامی منازل از آن استفاده می‌شود. کناف سقف سالن پذیرایی دارای مدل‌های مختلفی است که یکی از آنها کناف سقف پذیرایی مستطیلی است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

 

کناف سقف پذیرایی مستطیلی

 

کناف سقف سالن پذیرایی

نقشه و متراژ تمام خانه‌ها یکسان نیست. بنابراین، امری طبیعی است که یک مدل مشابه دیزاین و مبلمان برای تمامی خانه‎‌ها مناسب نباشد. سالن پذیرایی یکی از مهم‌ترین فضاهای هر خانه به حساب می‌آید که افراد خانواده و حتی میهمانان نیز بیشترین اوقات خود را در سالن پذیرایی سپری می‌کنند. در این میان می‌توان اذعان داشت که طراحی و دیزاین سالن پذیرایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با توجه به طرح‌های ساختمان سازی در این دوره به راحتی می‌توان دید که طرح سالن پذیرایی مربع و مستطیل بیشتر است. بنابراین، طرح کناف سقف سالن پذیرایی با توجه به شکل سالن انتخاب می‌شود.

اجرای کناف در شیراز را به ما در ایرانادکور بسپارید.

 

کناف سقف پذیرایی مستطیلی 3

 

کناف سقف پذیرایی مستطیلی

در هنگام انتخاب فرم کناف سقف باید به سبک مدرن یا سنتی بودن دیزاین منزل خود و مبلمان دقت کنید و با توجه به آن‌ها در اصل مدل کناف سقف سالن پذیرایی را انتخاب کنید. در حالت کلی اگر سبک دیزاین سالن پذیرایی و مبلمان منزل شما به سبک مدرن است، بهتر است تا از طرح‌های ساده و مینیمال برای مدل کناف سقف پذیرایی منزل خود استفاده کنید. در این میان کناف سقف پذیرایی مستطیلی می‌تواند با توجه به در نظر گرفتن مدل سالن پذیرایی منزل شما مناسب باشد. اجرای کناف سقف آشپزخانه نیز امروزه محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

 

کناف سقف پذیرایی مستطیلی 2

 

یکی از مزایای کناف این است که می‌توان آن را به طرح و شکل‌های متفاوت در سالن پذیرایی و دیگر فضاهای منزل اجرا کرد. همین تنوع در طرح و مدل و انعطاف پذیری مناسب کناف برای اجرای طرح‌های متفاوت باعث می‌شود تا کناف در دیزاین سقف به وفور مورد استفاده قرار گیرد. حتی از مدل کناف سقف مستطیلی در دفاتر و اداره‌ها نیز بسیار استفاده می‌شود. کناف سقف پذیرایی مستطیلی یکی از طرح‌های مدرن و شک است که تقریباً با تمامی متراژهای سالن قابل اجرا است. دیزاین کناف پشت ال سی دی نیز از دیگر کاربردهای کناف به حساب می‌آید.

اجرای کناف در شیراز را به ما در ایرانادکور بسپارید .

کناف سقف پذیرایی مستطیلی 1

 

همچنین شما می‌توانید انواع رنگ آمیزی مختلف بر روی کناف یا اجرای نورپردازی‌های متنوع با چراغ‌های هالوژن را داشته باشید. علاوه بر موارد ذکر شده در بالا شما می‌توانید اجرای گچ کاری با طرح‌های مختلف را نیز بر روی کناف داشته باشید. همین خصوصیات باعث شده است تا کناف سقف پذیرایی مستطیلی کاربرد گسترده‌ای در تمامی منازل و دفاتر اداری پیدا کند. در ادامه جهت کسب اطلاعات بیشتر دز مورد انواع کناف و کاربرد آن، مطالعه مقالات زیر به شما پیشنهاد می‌شود.

enlightenedاجرای سقف کاذب در دفتر کار

enlightenedکناف سقف پذیرایی مربع

enlightenedمدل سقف کاذب کناف

 

کناف سقف پذیرایی مستطیلی

 

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای کناف سقف سالن پذیرایی منازل در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

اجرای کناف در شیراز را به ما در ایرانادکور بسپارید.

وبلاگ تخصصی تیم ایرانادکور...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی تیم ایرانادکور دنبال می کنید

برچسب : اجرای کناف در شیراز , کناف پذیرایی , طراحی کناف شیراز, دکوراسیون داخلی در شیراز , دکوراسیون شیراز , نویسنده : تیم تحریریه ایرانادکور iranadecor بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:40

کابینت آشپزخانه در شیراز را از ما در ایرانادکور بخواهید.

امروزه آشپزخانه کثیف یا آشپزخانه گرم در بسیاری خانه ها به چشم می خورند. آشپزخانه کثیف فضایی است با عملکردی متفاوت از آشپزخانه اصلی، برای پخت و پز غذاهای سرخ کردنی و بو دار و تجهیزات کامل برای پخت و پز و شستشوی راحت تربدون تشریفات معمول. امروز در خصوص طراحی دکوراسیون آشپزخانه کثیف صحبت خواهیم کرد با ما همراه شوید.

ایرانادکور ، به عنوان مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، با اجرای پروژه های بسیار که رضایتمندی مشتریان را در پی داشته در خدمت شما بزرگواران خواهد بود. تیم ما با دانستن اصول طراحی داخلی ، ایده های نو، در اختیار داشتن علم و هنر دکوراسیون داخلی بهترین ها برای شما اجرا خواهد نمود .

 

آشپزخانه کثیف

 

دلایل طراحی آشپزخانه کثیف در خانه

از وقتی آشپزخانه ها اوپن شد و کل فضای آن از پذیرایی دیده شد همیشه این نگرانی وجود داشته که مهمانان با منظره های ناخوشایندی رو به رو نشوند. قابلمه های بزرگ، ظروف کهنه و یا نا هماهنگ، آشپزخانه تبدیل به مکانی شیک و نمایشی تبدیل شد ضمن اینکه بدلیل نزدیکی آشپزخانه به سالن پذیرایی بوی نامطبوع سرخ کردنی ها و غذاها در آن به مشام مهمانان خواهد رسید. تمام این مشکلات و موارد بسیار دیگر سبب شد آشپزخانه ای به نام آشپزخانه کثیف یا گرم در خانه ها طراحی شود.

فواید داشتن آشپزخانه گرم

 هیچ بی نظمی و کثیفی در فضای قابل دید آشپزخانه صورت نمیگیرد و هیچ بوی نا مطبوع و دودی در فضا پخش نمیشود با وجود تلنولوژی های جدید باز هم طبخ غذا در آشپزخانه و تولید بوی نامطبوع در فضای خانه آزار دهنده است.طبخ غذا در محیط آشپزخانه کثیف از پیچیدن بوی غذا در کل فضای خانه جلوگیری می کند. آشپزی و انجام فعالیت باعث بی نظمی و به هم ریختگی زیادی در فضای آشپزخانه می شود. داشتن آشپزخانه کثیف این مشکل را نیز حل می کند.

طراحی آشپزخانه کثیف

به طور معمول ۱۵ تا ۲۰ متر مربع حداقل ابعاد برای آشپزخانه اصلی است. آشپزخانه گرم می تواند داری حداقل ابعاد 6  متر مربع باشد و معمولا پشت آشپزخانه اصلی در نظر گرفته میشود تا دسترسی راحتی به آن وجود داشته باشد. پلان آشپزخانه تمیز و کثیف در امتداد و یا در همجواری یکدیگر طراحی می شود. بهترین مکان آشپزخاته کثیف، جایی در امتداد کابینت ها و یا در کنار انبار پشت آشپزخانه است. گاهی هم ترجیح بر این است که آشپزخانه ای دور از اشپزخانه اصلی در فضای باز طراحی شود و کاملا مجزا باشد.

نیازمندی های آشپزخانه گرم

سینک و گاز دو جزء اصلی در آشپزخانه کثیف است. سینک دوقلو انتخاب می شود که برای شستشو راحتر است. اگر فضا دارید چند عدد کابینت هم اضافه کنید و چنانچه باز هم فضا هست میز کار در نظر بگیرید. فریزی هم برای فریزکردن مواد در طول سال می تواند بسیار کاربردی باشد. البته تمام این موارد بستگی به متراژ و نیاز شما دارد.

آشپزخانه اصلی خانه

مسلم است که هر وسیله شیک و زیبایی دارید در آشپزخانه تمیز که در معرض دید افراد قرار دارد می گذارید،کابینت های زییا و شیک ، گاز رو میزی و فر تو کار، یخچال های شیک و دو قلو، و ظروف و وسایلی هماهنگ با سبک و رنگ دکوراسیون خانه. .چیدمان این فضا باید با دکوراسیون داخلی شما هماهنگ باشد و فقط برای پخت و پز ها ی سر دستی از این بخش آشپزخانه استفاده می شود و هیچ گونه ریخت و پاش و بی نظمی در فضای قابل دید آشپزخانه انجام نمی شود.

مقالات زیر برای مطالعه بیشتر پیشنهاد می شود:

enlightenedدکوراسیون آشپزخانه فوق لوکس

enlightenedایده های جذاب برای بستن اوپن آشپزخانه

enlightenedجزیره آشپزخانه و کاربرد های آن

 

آشپزخانه کثیف

 

سخن پایانی ایرانادکور

بهترین آشپزخانه های گرم و یا کثیف را برای شما طراحی خواهیم کرد تا با خیالی راحت و آسوده و به دور از چشم مهمانانتان کارهای مهمانی را پیش ببرید. انواع کابینت های آشپزخانه و خصوصیات آن را با مشاوران ایرانادکور بشناسید . مشاوران ما با علم و هنر روز دنیا در خدمت شما عزیزان خواهد بود .کافیست با ما در تماس باشید تا بهترین  دکوراسیون آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور را برایتان اجرا کنیم .

وبلاگ تخصصی تیم ایرانادکور...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی تیم ایرانادکور دنبال می کنید

برچسب : کابینت شیراز, طراحی کابینت شیراز, طرح های کابینت هایگلاس, کابینت هایگلاس, نویسنده : تیم تحریریه ایرانادکور iranadecor بازدید : 211 تاريخ : يکشنبه 5 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:00

اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز را به ما در ایرانادکور بسپارید ، با سالها تجربه و صدها پروژه موفق در خدمت شما عزیزان هستیم.

امروزه کمتر کسی از کابینت های ام دی اف معمولی با ظاهری قدیمی استفاده میکند و کابینت هایگلاس به شدت مورد استقبال تمام سلیقه ها قرار گرفته به طوریکه انگار کابینت آشپزخانه حتما باید هایگلاس باشد ، حال فقط بحث اصلی بر سر انتخاب رنگ و طرح آن است ، پس ما هم در این مقاله با این فرض که شما کابینت هایگلاس را انتخاب کرده اید به سراغ انواع کابینت هایگلاس طرح دار میرویم و انواع طرح های آن را با شما مرور می کنیم ، با ما در ایرانادکور همراه شوید.

ایرانادکور نامی آشنا در دکوراسیون داخلی ، دارای پروژه های بسیار موفق در خصوص طرح بندی و سازماندهی آشپزخانه ، برای ارائه بهترین و خلاقانه ترین ایده ها در خدمت شما است .

انواع هایگلاس طرح دار

کابینت هایگلاس

متریال هایگلاس نوعی ام دی اف روکش شده با پلکسی گلاس است که دارای ظاهری درخشان و شفاف است و امروزه در آشپزخانه های مدرن و مینیمال از آن استفاده می شود ، افرادی که سبک کلاسیک را دوست دارند بیشتر به سراغ کابینت های ممبران می روند و یا از بافت اصلی چوب برای آشپزخانه بهره میبرند.

انواع هایگلاس طرح دار

تنوع در کابینت هایگلاس

یکی از خصوصیاتی که کابینت هایگلاس را تا این حد بازار پسند کرده ، تنوع رنگ و طرح است ، انواع طرح و رنگ های بسیار زیبا در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه ، سبک و سایر وسایل موجود در آشپزخانه تان طرح و رنگ این کابینت ها را انتخاب نمایید.

سمپل هایگلاس

اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز را به ما در ایرانادکور بسپارید ، با سالها تجربه و صدها پروژه موفق در خدمت شما عزیزان هستیم.

جدیدترین طرح های کابینت هایگلاس

شما می توانید متریال هایگلاس را با  فلز ، ام دی اف و چوب ترکیب کنید و با کمی خلاقیت نظرها را به سمت آشپزخانه خود جلب کنید ؛ قطعا کابینت هایگلاس به فضای آشپزخانه شما ظاهری بسیار لوکس و لاکچری می دهد و در کنار نورپردازی موجود در آشپزخانه می تواند یکی از زیباترین قسمت های خانه شما شود.

کابینت های گلاس

سطح صیقلی این کابینت نور های سقف را بازتاب می دهد و همین بازتاب آشپزخانه را جذاب تر می کند ، همچنین شما می توانید برای کابینت هایگلاس دستگیره هایی لوکس و زیبا انتخاب کنید که معمولا افراد ترجیح می دهند از دستگیره های بزرگ و یا براق استفاده کنند تا سادگی کابینت را جبران نماید؛ گرچه بسیاری از افراد هم از دستگیره مخفی استفاده می کنند تا هیچ چیزی به جز خود کابینت به چشم نیاید.

رنگ های هایگلاس

انواع رنگ ها و طرح های کابینت هایگلاس

همانطور که گفتیم ، رنگ بندی کابینت هایگلاس بسیار متنوع است و سمپل رنگ های بسیاری را شامل می‌شود.

هایگلاس در انواع رنگ های شاد ، تولید و ساخته می‌شود ، اگر به رنگ های شاد و پر انرژی مانند قرمز ، زرد ، بنفش و یا حتی سبز و آبی علاقهمند هستید ، بهترین متریال برای ساخت کابینت شما ، های گلاس است.

حتی طرح هم در کابینت هایگلاس متنوع است انواع طرح چوب  ، راه راه ، بافت سنگی ، بافت های دانه ای و خانه خانه در سمپل های این متریال به چشم می خورند که هر یک در نوع خود زیبا هستند ، طرح هایی مانند طرح بارانی ، اکلیلی ، شاینی و ابر و باد هم طرفداران خود را دارند.

ایرانادکور

ضمنا شما می توانید با خلاقیت و سلیقه خودتان ، رنگ ها و طرح ها را با هم ترکیب کنید و طرحی نو و منحصر به فرد در خانه خودتان اجرا کنید.

مقالات زیر به شما کمک می کند:

enlightenedکابینت هایگلاس آشپزخانه

enlightenedدکوراسیون داخلی آشپزخانه

enlightenedمهم‌ترین عناصر طراحی آشپزخانه

 

انواع هایگلاس طرح دار

سخن پایانی ایرانادکور

اکنون که تا حدودی با کابینت هایگلاس و طرح های آن آشنا شدید ، می توانید با مشورت گرفتن از کارشناسان ایرانادکور ، بهترین طرح و رنگ ها را انتخاب کنید.

 ایرانادکور با در اختیار داشتن مهندسین متخصص که آشنا به استانداردهای روز دنیا در خصوص اصول طراحی کابینت آشپزخانه هستند، مرجع دکوراسیون داخلی در جنوب کشور است، برای انتخاب بهترین کابینت ها با  ما در شیراز در ارتباط باشید.

اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز را به ما در ایرانادکور بسپارید ، با سالها تجربه و صدها پروژه موفق در خدمت شما عزیزان هستیم.

وبلاگ تخصصی تیم ایرانادکور...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی تیم ایرانادکور دنبال می کنید

برچسب : کابینت شیراز, طراحی کابینت شیراز, طرح های کابینت هایگلاس, کابینت هایگلاس, نویسنده : تیم تحریریه ایرانادکور iranadecor بازدید : 199 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 3:09